Наше Місто

Iнформаційний портал Новомосковська

ДОРОЖНЯ ГАЛУЗЬ В ЗАРУЧНИКАХ У ЕТНІЧНОГО КРИМІНАЛУ

ДОРОЖНЯ ГАЛУЗЬ В ЗАРУЧНИКАХ У ЕТНІЧНОГО КРИМІНАЛУ

2 Березня 2019 0 Comments

Або для чого “Традиція і Порядок” їздила до Одеси.

Українські дороги – це стара проблема, настільки стара, що, хоч ми і лаємося гроблячи свої автомобілі на ямах та вибоїнах, але й не особливо віримо у можливість виправлення ситуації.

На сьогодні більше 23% доріг загального користування знаходяться у катастрофічному стані.

Причин багато: неякісні матеріали при будівництві ще у радянські часи, невідповідність розрахованого навантаження при проектуванні та погодні умови.

Хтось думає, що в держави недостатньо грошей, але зрушити з місця цей інфраструктурний тягар цілком можливо!

Якби не… кримінальні угрупування.

У нашому випадку, етнічні кримінальні угрупування.

Коли ми говоримо про їх масштабну шкоду для економіки та обороноздатності, ми не кидаємо слова на вітер. Ця проблема існує, і правоохоронні органи не поспішають її вирішувати.

Знайомтесь, Араїк Хачікович Амірханян.

Бізнесмен, знаходиться у розшуку Нацполіцї, власник скандально відомої компанії «Полтавабудцентр» (ЄДРПОУ 24 565 511), яка фактично взяла в заручники дорожню галузь. Не дивлячись на фігурування назви українського міста у назві, діяльність фірми поширюється по всій території нашої держави.

Схема номер один:

демпінгуємо ціни – виграємо тендер – беремо субпідряд або домовляємося з місцевими чиновниками про зниження якості роботи.

Схема номер два:

програємо тендер – починаємо кошмарити переможця скаргами на Антимонопольний комітет – паралізуємо роботу – домовляємося про відкат або підряд.

В хід йде все: скарги на офіційні органи за найдрібніші порушення, які повністю паралізують будівництво доріг, залякування, прямий фізичний вплив.

Відмінність від інших компаній полягає в тому, що «Полтавабудцентру» – це типова прокладка, у якої немає власної матеріально-технічної бази: ні своїх асфальтобетонних заводів, ні техніки. Через це служби обласних доріг не допускають фірму до торгів. Виробничі потужності за договором оренди належать афілійованим структурам, якими формально керують наближені до Амірханяна підставні особи. Наприклад, асфальт для будівництва дороги під Нікополем збиралися возити з Миколаївщини, а на Полтавщину – з Сумщини, що суттєво перевищує нормативи.

Плідно співпрацюючи з першим заступником керівника Антимонопольний комітет України Марією Нижник, Амірханян блокує державні закупівлі на будівництво доріг.

За даними джерел у правоохоронних органах, які проводять розслідування щодо злочинної змови чиновниці з «полтавською» компанією, саме Нижник, використовуючи своє службове становище, сприяє «Полтавабудцентр» в блокуванні держзакупівель із будівництва доріг.

Так, у 2018 році було заблоковано 70% тендерів по всій Україні!

Така лояльність АМКУ до шахраїв дорого коштує державному бюджету.

Шляхом подальшого шантажу місцевої влади та учасників ринку, Араїк Хачікович та представники його етнокримінального клану пропонують розблокувати процедуру закупівель за «певними умовами». Його тактика – будь-якою ціною отримати замовлення й аванс або ж відкат “по-чорному”.

У зв’язку з відсутністю сертифікованих асфальтобетонних заводів, ремонтні роботи виконуються із неякісних матеріалів, що в подальшому призводить до передчасного руйнування дорожного покриття. Наслідки знають всі, варто лише почитати статистику ДТП по Україні.

Ці смерті і на його руках.

Протягом свого існування, підприємством не було укладено жодного генпідряду. Іншими словами, «Полтавабудцентр» працювало тільки у субпідряді та не несло відповідальності за реалізацію всього проекту. Коли претензії до роботи шахрайської фірми з боку контролюючих органів досягне критичної позначки, Амірханян використає іншу юрособу. За тендери почне боротися черговий клон його кримінальної мережі.

Взявши у заручники дорожню галузь, компанії Амірханяна завдають державі збитків у мільярди гривень, які мали піти на фінансування нових інфраструкрутних проектів. Правоохоронні органи мають запобігати таким діям, а виконавці – нести кримінальну відповідальність.

За нашою інформацію, бізнес клан Амірханяна процвітає і в Росії, тільки там вони заробляють не з саботажу та шантажу, а відповідально працюють у сфері інфраструктурного ремонту під дахом спецслужб. Дані про бізнес в РФ ми опублікуємо трохи згодом, адже збір інформації триває.

Отже, такий-собі Амірханян, що знаходиться в розшуку, заблокував ремонт доріг ледь не по всій країні і всім чомусь байдуже?

Не байдуже нам.

В ході розслідування, ми отримали сигнал, що Амірханян може знаходитися в Одесі. Куди ми і вирушили, але про подальші події багато з вас знає: спецназ, затримання наших активістів, дезінформація в ЗМІ.

Будемо вважати, що насправді дійсно сталася помилка і наша акція була блокована через підвищену роботу правоохоронців у зв’язку з прибуттям до міста американської делегації.

Хочеться вірити, що етнічні угрупування не настільки глибоко вкорінилися в державний апарат, щоб мати безпосередній вплив на силовиків.

Сьогодні, нам все таки вдалося дістатися до міста та привернути увагу громадськості до злочинного угрупування Амірханяна. Незабаром ми опублікуємо звіти з наших акцій.

Рух Традиція і Порядок відповідально заявляє, що буде боротися з етнічними та кримінальними угрупуваннями, що руйнують нашу державу. Нам не страшні ні затримання, ні погрози, ні корупційні зв’язки в Антимонопольному комітеті.

І хоч це не просте завдання, але на дорогах буде порядок!

Богдан Ходаковський

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите Ctrl + Enter

Previous Post

Next Post

Залишити відповідь

Your email address will not be published / Required fields are marked *