Наше Місто

Iнформаційний портал Новомосковська

Коломойський замінить кривульки Вілкула зигзагом

Коломойський замінить кривульки Вілкула зигзагом

17 Листопада 2014 0 Comments

Кожен новий голова ОДА вважає за обов’язок презентувати новий логотип регіону. Ледь встигли дніпряни звикнути до “вілкулівського шедевру” з ракетами-церквами-ковшами, аж Комоойський вирішив впровадити власне лого.

Ідею презентував радник губернатора Дніпропетровщини Борис Трейгерман.

Під час презентації Борис Трейгерман, так само, як і його попередники, розповів, що останнім часом спостерігається високий інтерес Європи та світу до Дніпропетровського регіону. Є величезне бажання і прагнення співпрацювати, розвиватися, залучати інвестиції і збільшувати потік туристів. У зв’язку з цим, для потенційних інвесторів і делегацій планується проведення великої кількості зустрічей, презентацій, конференцій. Необхідна участь Дніпропетровської області в галузевих і туристичних виставках в Україні та за кордоном.

Для якісного представлення регіону, підвищення його привабливості і пізнаваності, було прийнято рішення розробити Брендбук. Він включатиме в себе фірмовий знак (логотип), стандарти оформлення рекламних, подарункових, презентаційних матеріалів, а також приклади впровадження нового стилю в міське середовище.

«Ми почали з аналізу світової практики регіонального брендингу та відібрали найвдаліші рішення. Напевно, всі знають логотип Нью-Йорка. Його полюбили та почали масово застосовувати в рекламі, сувенірній продукції. У логотип «I Amsterdam» придумали додати займенник і виділити I am, тим самим показавши, що Амстердам – це люди, які в ньому живуть і відвідують його. Великі літери, встановлені в місті, стали однією з пам’яток. Мельбурн змінив ставлення до себе показавши себе сучасним, різнобічним, високотехнологічним містом, – сказав Борис Трейгерман. – Зробити успішний брендинг – це вирішити поставлені завдання, зламати непотрібні стереотипи, відкрити нові горизонти, показати багатогранність».

Борис Трейгерман розповів, що під час розробки брендингу Дніпропетровщини було зроблено кілька ескізів і зрештою зроблено висновок: мало хто з жителів регіону каже повністю «Дніпропетровськ».

«Так склалося, що всі кажуть «Дніпро» чи «Днєпр». Так простіше, швидше, зручніше та гучніше», – сказав Борис Трейгерман.

В елементах логотипу видно пряму асоціацію з річкою Дніпро, яка відома ще з давніх часів як шлях «З Варяг у Греки».

У центр слова знаходиться зигзаг, який оригінально вписується в слово і відокремлює закінчення «PRO», яке говорить про професіоналізм, прогрес, продуктивність регіону. Сам зигзаг символізує хвилі Дніпра, синусоїду розвитку та прагнення до кращого майбутнього. Слоган «CREATE FUTURE» («Творимо майбутнє») визначає суть логотипа.

«Сучасні тенденції в науці, визнані у світі космічні технології, нові принципи управління, інтегрований бізнес. Дії влади Дніпропетровської області спрямовані у майбутнє. Вже сьогодні ми створюємо майбутнє тим, що наші батальйони воюють за незалежність країни, тим, що приймаємо переселенців зі Сходу, відкриваємо нові заводи. У слогані «CREATE FUTURE» укладено енергетичний посил про наше прагнення рухатися вперед і нашу можливість бути учасником процесу творіння», – сказав Борис Трейгерман.

Також він додав, що в процесі створення брендбуку будуть розроблені стилізовані інфостенди, карти, покажчики, різна рекламно-сувенірна продукція тощо.

Наразі презентований логотип знаходиться на обговоренні з громадськістю. Упродовж тижня усі бажаючі можуть внести свої побажання та пропозиції щодо його вдосконалення. Проголосувати можна буде на сайті ОДА залишити свої коментарі – на сторінці ОДА та Молодіжної прес-служби ОДА у мережі Фейсбук.

Дніпрян також просять надсилати свої пропозиції та зауваження на mailto:newlogo@adm.dp.ua

Автор: Соломія ШВАЙКА

Джерело: dniprograd.org

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите Ctrl + Enter

Previous Post

Next Post

Залишити відповідь

Your email address will not be published / Required fields are marked *