Наше Місто

Iнформаційний портал Новомосковська

У НОВОМОСКОВСЬКУ ОФІЦІЙНО ОПРИЛЮДНИЛИ РОЗРАХУНКИ БЮДЖЕТУ МІСТА ЗА 2019 РІК

У НОВОМОСКОВСЬКУ ОФІЦІЙНО ОПРИЛЮДНИЛИ РОЗРАХУНКИ БЮДЖЕТУ МІСТА ЗА 2019 РІК

17 февраля 2020 0 Comments

На сайті Новомосковської міської ради було офіційно опубліковано проект рішення «Про затвердження звіту про виконання бюджету міста Новомосковська за 2019 рік», який буде заслухано та розглянуто депутатами на найближчій сесії міськради.

У пояснювальній записці говориться про наступне:

ДОХОДИ

Виконання основних показників плану соціально-економічного розвитку міста, таких, як випуск та реалізація промислової продукції, активізація діяльності підприємств малого бізнесу, збільшення порівняно із запланованим фонду оплати праці, збільшення розміру середньомісячної заробітної плати, а також зміни податкового та бюджетного законодавства знайшли пряме відображення у виконанні планових завдань надходження доходів до бюджету м.Новомосковська у 2019 році.

План по доходах бюджету м.Новомосковська на 2019 рік з урахуванням внесених змін без трансфертів затверджено у обсязі 291 716,5 тис.грн, у тому числі загальний фонд 277  847,0 тис.грн, та спеціальний фонд 13 869,5 тис.грн,

Фактично у 2019 році до загального фонду місцевого бюджету надійшло доходів у сумі 286 710,7  тис.грн, або 103,2% до плану. До спеціального фонду надійшло 14 437,0 тис.грн або 104,1% до уточненого плану. У порівнянні з 2018 роком надходження загального фонду збільшилися на 17,5%, спеціального зменшились на 27,0%.

Загальний фонд

Податку та збору на доходи фізичних осіб у звітному періоді в цілому до бюджету міста зараховано 156 391,1 тис.грн, що на 2 311,1 тис.грн або на 1,5% більше уточнених планових показників.

У порівнянні з 2018 роком надходження податку збільшилися на 22 344,6 тис.грн або на 16,7%, що пов’язано із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати (з 3723 у 2018 році до 4173 грн. у 2019 році) та як наслідок зростанням протягом 2019 року середньомісячної заробітної плати з 6912 до 7941 грн.(січень-вересень) або на 8,4%.

Податку на прибуток підприємств комунальної власності у 2019 році до бюджету міста в цілому зараховано у сумі 3,6 тис.грн, що на 0.1 тис.грн. або на 1,9% більше запланованого. У порівнянні з 2018 роком надходження зменшились на 1,6 тис.грн. або у 1,3 раза внаслідок отримання меншого прибутку.

Акцизного податку разом отримано 18 541,0 тис.грн, що становить 106,9% до запланованого та 103,0% до надходжень минулого року, у тому числі за видами підакцизних товарів:

– акцизного податку з пального, виробленого в Україні (ККД 14021900) отримано 1 537,4 тис.грн, що становить 102,5% до запланованого та у порівнянні з попереднім роком надходження зменшилися на 9,8% або на 166,3 тис.грн, у зв’язку із зменшенням частки зарахування внаслідок зменшення обсягів реалізації пального;

– акцизного податку з пального, ввезенного на митну територію України (ККД 14031900) отримано 6 324,2 тис.грн, що становить 103,0% до запланованого та на 9,1% або 634,9 тис.грн менше ніж у 2018 році. Надходження змншились у зв’язку із зменшенням частки зарахування внаслідок зменшення обсягів реалізації пального;

– акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами (ккд 14040000) до міського бюджету отримано у сумі 10 679,4 тис.грн, що на 10,1% перевищує планові завдання та 14,4% надходження за 2018 рік за рахунок зростання вартості підакцизних товарів (алкогольні напої та тютюнові вироби)..

Місцеві податки і збори.

У 2019 році до міського бюджету сплачена заборгованість по комунальному податку у сумі 0,4 тис.грн, що менше ніж у 2018 році в 1,8 рази. внаслідок сплати меншої суми боргу.

Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості разом отримано 4 815,9 тис.грн, що на 12,9% більше запланованого та в 1,5 рази більше надходжень 2018 року. У порівнянні з попереднім роком надходження збільшились внаслідок підвищення розміру мінімальної заробітної плати (з 3723 до 4173 грн.), у відсотках до якої встановлений розмір податку, а також за рахунок підвищення ставки з 0,3 до 0,5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати згідно рішення міської ради від 06 07.2018 року №642. Перевиконання плану відбулось за рахунок збільшення суми переплат протягом року на 535,0 тис.грн. та збільшення бази оподаткування шляхом внесення даних до Державного реєстру речових прав.

Плати за землю у 2019 році до бюджету міста отримано 53 896,2 тис.грн., що на 2 116,2 тис.грн. або 104,1% більше запланованого та на 24,4% більше надходжень минулого року. Планові завдання перевиконано за рахунок переходу ПАТ “Інтерпайп НМТЗ” з липня 2019 року на сплату орендної плати за ставкою 3% замість сплати податку за ставкою 2% та зростання протягом року суми переплат на 1005,0 тис.грн. Крім цього, на збільшення надходжень орендної плати за землю вплинуло підвищення ставок згідно рішення міської ради від 06.07.2018 року №641.

Транспортного податку за 2019 рік сплачено 253,2 тис.грн. або на 1,3% більше ніж заплановано (перевиконання 3,2 тис.грн) за рахунок сплати заборгованості та штрафних санкцій за 2018 рік. У порівнянні з 2018 роком отримано податку менше на 84,3 тис.грн у зв’язку із зменшенням кількості об’єктів оподаткування внаслідок збільшення вартості автомобілів, які підлягають оподаткуванню з 1396,1 тис.грн у 2018 році до 1460,6 тис.грн у 2019 році

Туристичного збору у 2019 році отримано у сумі 27,6 тис.грн, що на 25,5% більше запланованого та в 1,5 раза більше надходжень минулого року у зв’язку зі зміною бази оподаткування та ставки збору згідно рішення міської ради від 10.06.2019 року №896 (відповідно до ЗУ  від 23.11.2018року №2628-VIII).

Єдиного податку від суб’єктів малого підприємництва у 2019 році отримано 46 127,0 тис.грн, що складає 104,6% до уточненого плану та на 25,6% більше надходжень 2018 року. Понадпланові надходження від фізичних та юридичних осіб отримано за рахунок збільшення переплат протягом року на 619,6 тис.грн. та збільшення кількості суб’єктів, які обрали спрощену систему оподаткування..На збільшення надходжень у порівнянні з попереднім роком вплинуло збільшення ставок податку по платниках фізичних особах, які встановлені рішенням Новомосковської міської ради від 10.01.2012 №420, із змінами, та обраховуються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати. .

Єдиного податку з сільгосптоваровиробників, платником якого є 1 підприємство, до бюджету міста отримано 57,9 тис.грн, що на 2,4 тис.грн більше ніж заплановано та на 0,5 тис.грн менше надходжень минулого року. Надходження залежать від обсягів реалізації продукції.

Надходження єдиного податку з фізичних осіб, нарахований до 1 січня 2011 року склали 1,0 тис.грн, що менше надходжень минулого року на 0,3 тис.грн. за рахунок сплати меншої суми заборгованості.

Надходження адміністративних штрафів та інших санкцій у 2019 році склали 115,5 тис грн, що у 9,6 раза більше запланованого та у 39,5 раза більше надходжень 2018 року, що пов’язано із збільшенням кількості складених протоколів про адміністративні порушення у сфері благоустрою.

Адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства в сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, у 2019 році отримано 164,6 тис.грн., що більше ніж заплановано на 9,7% та надходжень 2018 року у 3,1 раза, за рахунок збільшення кількості накладених штрафних санкцій.

Надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців склали 106,6 тис.грн, або 106,6% до запланованого та 95,0% до надходжень 2018 року, що пов’язано із більшою кількості реєстраційних дій ніж очікувалося але меншою ніж у попередній рік..

Надходження плати за надання інших адміністративних послуг у 2019 році склали 4 174,4 тис.грн, що на 174,4 тис.грн більше запланованого внаслідок більшої кількості наданих послуг ніж очікувалось. У порівнянні з 2018 роком надходження збільшилися на 4,7 тис.грн або на 0,1% за рахунок зростання вартості послуг, які обраховуються від розміру прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати.

Надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень склали 282,9 тис.грн., що на 28,0% більше ніж заплановано та в 1,4 раза більше надходжень минулого року. Зростання надходжень відбулось як внаслідок більшої кількості реєстраційних дій ніж очікувалось, так і за рахунок зростання вартості послуг, які обраховуються від розміру прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати

Надходжень від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності у 2019 році до бюджету міста зараховано у сумі 698,5 тис.грн, що на 78,5 тис.грн або на 12,7% більше ніж заплановано на 112,7 тис.грн або на 9,9% більше надходжень 2018 року. Надходження збільшились внаслідок погашення заборгованості за попередні періоди у сумі 58,8 тис.грн. та збільшення кількості договорів оренди.

.Державного мита в цілому надійшло у сумі 404,8 тис грн, що на 9,4% перевищує уточнені планові показники та на 5,4% надходження за 2018 рік. Надходження за кодом доходів 22090100 збільшилися.у зв’язку із збільшенням кількості нотаріальних дій з оформленням документів на спадщину та дарування, а також їх вартості. Надходження за кодом доходів 22090400 зменшились у зв’язку із зменшенням кількості виданих  закордонних паспортів та паспортів громадян України.

Інших надходжень за кодом бюджетної класифікації 24060300 отримано у сумі 678,5 тис.грн., що при уточненому плані 520,0 тис.грн, складає 131,3%, та в 1,5 раза або на 234,9 тис.грн. більше ніж у 2018 році.

Спеціальний фонд

При відсутності надходжень у 2019 році з податку з власників транспортних засобів, який скасовано з 2012 року, у 2018 році надійшла заборгованість у сумі 13,5 тис.грн.

Екологічного податку у поточному році в цілому до бюджету міста зараховано у сумі 90,2 тис.грн. План перевиконано на 20,3% або на 15,2 тис.грн. У порівнянні з 2018 роком надходження збільшились на 6,0 тис.грн. або на 7,1%. Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення як у порівнянні з запланованим, так і у порівнянні з 2018 роком збільшилися внаслідок збільшення обсягів виробленої продукції ВАТ “Інтерпайп НМТЗ” внаслідок чого збільшилися обсяги викидів забруднюючих речовин. Разом з тим, підприємство зменшило у порівнянні з минулим роком обсяги скидів забруднюючих речовин у водні об’єкти у зв’язку з чим зменшилися відповідні надходження до бюджету. Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях збільшились за рахунок збільшення обсягів вивезених відходів.

Власних надходжень бюджетних установ у 2019 році в цілому отримано  14 153,6 тис.грн, що складає 102,6% до кошторисних призначень з урахуванням змін. У порівнянні з 2018 роком надходження зменшились на 1 134,6 тис.грн або на 7,4%. Надходжень плати за послуги, що надаються бюджетними установами за кодом 25010100 отримано 10 220,8 тис.грн, що на 2,9% більше плану та на 0,6% більше ніж у 2018 році за рахунок збільшення вартості надання медичних послуг та збільшення вартості харчування у навчальних закладах. Надходження орендної плати за кодом 25010300 зменшились у зв’язку із проведенням реконструкції стадіону “Металург” та розірванням договору оренди з ФК “Дніпро”. Від реалізації безхазяйного майна за кодом 25010400 отримано 97,7 тис.грн., менше в 1,4 раза надходжень 2018 року за рахунок меншої кількості реалізованих металопластикових вікон в закладах освіти.  У 2019 році на 1 77,6 тис.грн. отримано менше ніж у 2018 році бюджетними установами благодійних внесків, грантів і дарунків за рахунок меншої кількості переданого  медобладнання і медикаментів та на 19,4 тис.грн. більше на виконання цільових заходів за рахунок збільшення внесків від юридичних і фізичних осіб.

Грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням природоохоронного законодавства надійшло 10,5 тис.грн, що на 3,7 тис.грн. менше ніж у 2018 році через зменшення обсягів накладених штрафів.

Кошти від пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту отримано у сумі 182,7 тис.грн, що при надходженнях у попередньому році у сумі 4 368,9 тис.грн. менше у 23,9 раза.. Надходження залежать від обсягу інвестицій у будівництво нових об’єктів.

Станом на 01.01.2020 року залишок неповернутих тимчасово вільних коштів міського бюджету на вкладних (депозитних) рахунках в банківських установах відсутній.

ВИДАТКИ

План по видатках загального фонду бюджету міста на  2019 рік затверджений у обсязі 556026,7 тис.грн., уточнені планові показники становлять 546279,0 тис.грн., касове  виконання склало 537770,7 тис.грн.,  або на 96,7 та 98,4 відсотка відповідно. У порівнянні з плановими показниками на 2018 рік бюджет міста за видатками виконано на 54576,7 тис.грн менше.

Видатки на соціально-культурну сферу  профінансовані у сумі 449542,5 тис. грн., що становить 83,6 відсотків видатків загального фонду бюджету.  У порівнянні з 2018 роком видатки на соціально-культурну сферу зменшились на 71434,5 тис.грн, в відсотковому виразі вони зменшились на 13,7 відсотки. В структурі видатків місцевого бюджету обсяг видатків на освіту складає 43,4 відсотка (29,3 відсотка у 2018 році), на охорону здоров’я – 19,0 відсотків (15,2 відсотка), на культуру – 2,7 відсотка (1,8 відсотка), на соціальний захист населення – 33,6  відсотка (41,0 відсоток),  на фізичну культуру і спорт – 1,2 відсотка (0,7 відсотка).

Відповідно до річного розпису видатків міста Новомосковська на 2019 рік обсяг видатків загального фонду на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери міста (враховуючи заробітну плату працівникам закладів охорони здоров*я, що проводиться за КЕКВ 2282 та 2610) з урахуванням необхідності проведення відрахувань до соціальних фондів затверджений у сумі 307945,5 тис.грн. Протягом звітного року відповідно до рішень міської ради проведено уточнення планових показників на виплату заробітної плати, у результаті чого уточнені планові показники склали 313068,4 тис.грн. Фактичне виконання становить 311278,1 тис.грн., або на 101,1 відсотка від річних планових призначень та 99,4 відсотка від уточненого плану на рік. Забезпечено  виплату заробітної плати у розмірі не меншому законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати – 4173 грн, встановлення розміру 1-го тарифного розряду з 1 січня – 1921 грн.

Заробітна плата працівникам бюджетної сфери міста виплачена у повному обсязі без утворення кредиторської заборгованості. Питома вага видатків на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери міста в загальному обсязі видатків складає 57,9 відсотка.

Середня заробітна плата за 2019 рік склала: по установах освіти – 6811 грн. з ростом проти попереднього року 113,9 відсотків, по установах охорони здоров’я – 6560 грн. (120,9%), по установах соціального захисту – 6397 грн. (114,3%), по установах культури – 6274 грн. (115,3%), по установах фізичної культури та спорту – 6329 грн. (116,8%).

Видатки на медикаменти при  уточненому плані на рік 11111,0  тис.грн. виконані у обсязі 9142,8 тис.грн., або 82,3 відсотків. З загальної суми витрат на медикаменти безкоштовно їх надано на 5570,8 тис грн., по Урядовій програмі «Доступні ліки» – 436,7 тис.грн., забезпечення хворих на цукровий діабет препаратами інсуліну – 2985,4 тис.грн.. Кредиторська заборгованість по даних видатках станом на 1 січня 2020 року відсутня.

Видатки на придбання продуктів харчування при уточненому плані 8869,3 тис.грн. проведені у обсязі 8437,5 тис.грн., або на 95,1 відсотка. В цілому проти попереднього року видаки на продукти харчування збільшились на 2102,0 тис.грн або на 33,2 відсоки. Кредиторська заборгованість по даних видатках станом на 1 січня 2020 року відсутня.

Видатки на проведення соціальних виплат населенню (поточні трансферти населенню) при уточненому плані на рік 139941,4 тис.грн виконані у обсязі 137580,0 итис.грн або на 98,3 відсотків. Заборгованість станом на 01.01.2020 року з таких виплат становить 4,4 тис.грн – заборгованість по видатках ,що здійснюються за рахунок субвенції з державного бюджету на надання пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства.

За 2019 рік бюджетними установами м.Новомосковська проведено розрахунків за спожиті енергоносії з постачальниками на загальну суму 28065,8 тис.грн., (коштами загального фонду на 27844,5 тис.грн., коштами спеціального фонду – 221,3 тис.грн.), у тому числі  послуги теплопостачання –  11623,5 тис.грн. (загальний фонд – 11611,5 тис.грн.,  спеціальний фонд – 12,0 тис.грн.), послуги водопостачання і водовідведення – 1808,3 тис.грн. (загальний фонд – 1789,2 тис.грн.,  спеціальний фонд – 19,1 тис.грн.), електрична енергія –  4548,6 тис.грн. (загальний фонд – 4457,7 тис.грн.,  спеціальний фонд – 90,9 тис.грн.), природний газ – 10085,4 тис.грн. (загальний фонд – 9986,1 тис.грн., спеціальний фонд – 99,3,0 тис.грн.).

Видатки спеціального фонду бюджету виконано у обсязі 83828,4 тис.грн, або на 100,06 відсотків до уточнених річних планових призначень та на 97,5 відсотка до уточнених кошторисних призначень.

У відповідності до рішення Новомосковської міської ради від 30 листопада  2018 року №762 “Про   місцевий бюджет  Новомосковська  на  2019  рік” розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів визначено у сумі 1000,0 тис.грн. Станом на 01.01.2020 року обсяг залишку коштів загального фонду місцевого бюджету на єдиному казначейському рахунку склав 17515,55903 тис.грн, з яких  оборотний касовий залишок, затверджений на 2019 рік, – 1000,0 тис.грн.; не використане фінансування 2019 року – 5230,24988 тис.грн., нерозподілений обсяг перевиконання доходної частини бюджету – 8863,695,59 тис.грн., залишок невикористаних станом на 01.01.2020 року коштів медичної субвенції – 1728,28523 тис.грн., освітньої субвенції – 12,71359 тис.грн, субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами  – 680,61474тис.грн.

На кінець звітного періоду залишок коштів бюджету розвитку становив 519,5 тис. грн..

У 2019 році з бюджету м.Новомосковська кредити суб’єктам підприємницької діяльності не надавались.

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2020 року по загальному фонду бюджета м.Новомосковську складає 14,3 тис.грн.

Прострочена дебіторська заборгованість станом на 01.01.2020 року по м.Новомосковську відсутня.

Станом на 01.01.2020 року кредиторська заборгованість  по загальному фонду бюджету м. Новомосковська складає 4,4 тис.грн., в т.ч. КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» -4,4 тис.грн., вся сума прострочена.

Загальний обсяг дебіторської заборгованості по спеціальному фонду бюджета м.Новомосковська станом на 01.01.2020 року становить 17,3 тис.грн. Зазначена заборгованість – це передплата періодичних видань по установах освіти – 3,5 тис.грн., та передплата періодичних видань для поповнення бібліотечних фондів по установам культури.

Кредиторська заборговансть по спеціальному фонду бюджета м.Новомосковська станом на 01.01.2020 складає 53,7 тис.грн

Нашли ошибку в тексте? Выделите ее и нажмите Ctrl + Enter

Previous Post

Next Post

Добавить комментарий

Your email address will not be published / Required fields are marked *